Безкоштовна консультація по телефону цілодобово 24/7
flag uk uk

Групи взаємодопомоги

РЦ «Трансформація» проводить кілька видів груп взаємодопомоги:

1. Відкрита група група «Дніпро» для співзалежних родичів на базі програми 12 кроків (ми складаємося в співтоваристві Ал-Анон).

Це товариство родичів і друзів алкоголіків,  наркоманів і ігроманів, які діляться один з

одним своїм досвідом, силою і надією, щоб вирішити спільні проблеми. Ми віримо, що залежність – це сімейна хвороба, і що зміна ставлення до неї може сприяти одужанню всієї родини.

Наша група не пов’язана з якою-небудь сектою, віросповіданням, політичним угрупованням, організацією або спільнотою; не бере участі в полеміці з яким би то не було питань, не виступає ні за ні проти чого б то не було. Членство в групі безкоштовне.

Єдина мета нашої групи – допомога сім’ям і друзям залежних людей.

Ми допомагаємо, дотримуючись Дванадцять Кроків, даємо притулок і втішаємо сім’ї залежних людей.

Учасники груп проходять кілька тематичних блоків:

1. Що таке співзалежність:
а) ознаки співзалежності
б) джерела співзалежності
в) звільнення від співзалежності з використанням трансактного аналізу (жертва, рятівник і переслідувач).

2. Межі нашого впливу на проблему співзалежності.
3. Страх- основна зброя співзалежності:
а) вираження почуттів і обговорення проблем як спосіб позбавлення від страху.

4. Контролює поведінку:
а) контроль одно безвідповідальність
б) любов до себе і повагу своїх потреб
в) міняємо контроль на довіру.

5. Жорстка любов:
а) почуття провини – джерело гіперопіки
б) шкода «задушливої» любові
в) переваги жорсткої любові.

6. Провокації в сім’ї.
а) «неправильні» стереотипи в родині
б) провокативне поведінка.

7. Захисні механізми.
а) агресія
б) мінімізація
в) проекція
г) раціоналізація.

Розклад груп .

2. Група пост – реабілітаційного супроводу для залежних людей.

У даній групі беруть участь тільки колишні учасники програми реабілітації РЦ
«Трансформація».

Проводиться щочетверга 17: 00-19: 00 за адресою пр. Карла Маркса, 60, 3 поверх, оф. 52

Заняття на тему духовно-морального розвитку особистості

 Заняття на тему духовно-морального розвитку особистості переслідують наступні цілі:

1. Виховання цілісної, цнотливою особистості, розуміє і приймає свої обов’язки; здатної до правильного оцінювання життя і себе, своїх вчинків з точки зору норм духовно-моральної поведінки; пізнання себе, своїх здібностей, можливостей для духовно-морального саморозвитку, самореалізації та самовдосконалення:

– формування традиційного світорозуміння та світогляду, пізнання навколишнього світу в усьому його розмаїтті, складності, суперечливості та неоднозначності;

– усвідомлення цінності людського життя і унікальності кожної людини, виховання дбайливого ставлення до власного життя;

– формування вольового характеру, здатності долати будь-які труднощі, що виникають, бути цілеспрямованим у досягненні поставленої мети;

– утвердження і розвиток системи вищих, побудованих на любові, еталонів почуттів і відносин до світу, до інших людей і до себе.

2. Відновлення традиційного образу сім’ї, як найбільшої святині; виховання традиційної побутової та родинної культури, потреби у відповідальному і дбайливому ставленні до членів своєї сім’ї.

3. Виховання гідного громадянина України, формування патріотичної свідомості і самосвідомості, & nbsp; потреби в цивільному і духовному служінні своїй Вітчизні, примноженні могутності своєї & nbsp; Батьківщини; розвиток її матеріальної і духовної культури.

4. Усвідомлення себе органічною частиною всього людства, відповідального за його стан. Сприйняття себе як частини світу, що несе відповідальність за іншу людину, за місце існування і життєдіяльність не тільки людства, але і всього живого на планеті.

5. Шанобливе дбайливе ставлення до духовного і історичної спадщини свого народу, традицій християнської культури; відновлення традиційної української духовності і моральності в усіх сферах життєдіяльності.

Якщо ж спробувати сформулювати той ідеал, якого ми намагаємося досягти під час занять, це:

1. Перш за все – здорова людина. Далі – трудівник, людина, що вміє все робити сам. Далі – естетично й інтелектуально розвинена людина. Духовно і морально розвинена людина.

2. Сім’янин. Сім’я – це найбільша святиня. Тому людина повинна бути хорошим сином і дочкою, онуком та онукою, братом і сестрою і т.д. Це необхідно, щоб потім створити і свою міцну сім’ю.

3. Колективіст. Учень живе в колективі. Перш за все класному, потім шкільному, потім він входить в світ дорослих людей. Він скрізь повинен вміти працювати в колективі, знаходити спільну мову і т.п.

4. Громадянин України. Україна – багатонаціональна держава. Співдружність всіх націй утворює єдиний український народ. І тільки це єдність і може забезпечити процвітання країни в цілому і кожної людини окремо.

5. «Громадянин царства Небесного». Є щось, що виводить людину навіть за рівень буття людства, на рівень його вічного буття. Громадянин Царства Небесного означає вищі, що виходять за рамки земного буття, сенси життя людини в цьому світі. Вказати людині ці смисли, навчити жити відповідно до цих смислами, підготувати людину для життя вічного також покликане духовно-моральне виховання.

Сертифікати

certificates img 2 certificates img 3 certificates img 4 certificates img 5 certificates img 6 certificates img 7 certificates img 8 certificates img 9 certificates img 10 certificates img 11 certificates img 12 certificates img 13 certificates img 14 certificates img 15 certificates img 16 certificates img 17 certificates img 18 certificates img 19 certificates img 20

Наші партнери

Безкоштовна консультація

Прямо зараз ви можете безкоштовно проконсультуватися з фахівцем нашого центру замовивши зворотний дзвінок.

Для цього введіть ваше ім'я і телефон, і співробітник центру "Трансформація" зв'яжеться з Вами найближчим часом.

Безкоштовна консультація